Компанія Amazon, вартість якої за рік збільшилася більш, ніж на половину, очолила сотню найдорожчих брендів у світі. У трійку лідерів найдорожчих брендів потрапили Amazon, Apple і Google. Про це свідчить рейтинг BrandZ's 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands.

Читайте також: Друга річниця безвізу: скільки українців скористались режимом, які найпопулярніші напрямки

Уточнюється, що вартість Amazon в 2019 році досягла 315,5 мільярдів доларів. Apple також піднялася в рейтингу, зайнявши другу сходинку з вартістю 309,5 мільярда доларів. Після 12 років на чолі списку Google опустився на третю сходинку – компанія коштує 309 мільярдів доларів.

Читайте також: "Порохобот" вдарив прихильницю Зеленського кулаком в обличчя за плакат (відео)

До переліку також увійшов Facebook, який посів шосту позицію. Компанія коштує 159 млрд. Цікаво, що прямий конкурент Amazon компанія Alibaba з Китаю, яка з кожним роком піднімається все вище в рейтингу, в нинішньому році зайняла сьому сходинку.

Найбільш швидкозростаючим брендом визнаний Instagram: в 2019 році його вартість збільшилася на 95% і досягла $ 28,2 млрд.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook