У Луцьку біля біля обласної бібліотеки для дітей авто на тротуарі збило 15-річну дівчину.
Читайте також: У Луцьку на мосту зіткнулися чотири автомобілі
Подробицями пригоди у фейсбуці поділилася Тетяна Савула, яка була свідком інциденту, пише Волинь 24.
Нагадаємо, ДТП трапилася близько 15 години у понеділок, 17 лютого. Автомобіль KIA збив дівчину, яка йшла тротуаром. Дитину госпіталізували.
"Прямо під моїм вікном, на тротуарі біля бібліотеки, збили дитину. Цей страшний хрускіт дитячої ноги, дитячий крик і дитина під колесами... Ще досі трусить... А водій що? А водій навіть не розуміє, що він не правий. Так, йому за 60, так, він їхав зі стоматполіклініки. "Але він ж не роз'їхав, він просто на ногу наїхав" . І навіть не сказав: "вибач, дитино, я козел. Я їжджу тротуаром і давлю дітей". А дівчинка просто йшла тротуаром, а він тупо наїхав ззаду і роздавив її", – пише лучанка.
Читайте також: У Луцьку на тротуарі автомобіль збив школярку (фото)
З її слів, дитина одразу впала вперед головою, а водій переїхав ногу дівчини колесом.
"Як можна було її не побачити??? Бідне дитя зі зламаною ногою відвезли до лікарні. Ще й мами поряд нема, бо живе далеко. Дівчинка є студенткою і їй лише 15. Як жити далі? Це вже навіть не пішохідний перехід. Це тротуар!!! І обласна бібліотека для дітей, де постійно бігають діти. Шок!" – обурюється жінка.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
Лучанка
18.02.2020 10:27:15
Сволота, а не водій , тим більше не чоловік, а старий урод! Але в нашій країні все дозволено, і це теж! Відкупиться, дасть хабаря судді і все буде OK!!
Лучанка 2
18.02.2020 11:17:17
Ви все вірно написали,посадити те падло,але спочатку переїхати йому ноги
MK
18.02.2020 12:19:45
Так, все вірно. Але вірно і те, що стоянки для авто там фактично немає, окрім невеликої "кишені" навпроти будинку природи. авто поставити немає де. Зовсім не виправдовую водія, який рухаючись по тротуару збив людину. Немає стоянок толком ніде в Луцьку. А потреба у людей, щоб поставити машину є. Ніколи не потрібно розглядати все лише з одного боку. У кожної медалі є дві сторони. І проблема тут значно ширша.