В Україні планують зробити процес розмитнення "євроблях" та загалом автомобілів максимально прозорим, щоб знищити корупцію на митниці і дозволити автомобілістам самостійно прораховувати вартість машин.

Читайте також: "Євроблях" бути не повинно: Нефьодов розповів про нові штрафи та зміни в податковій системі

Про це розповів очільник митної служби Максим Нефьодов у інтерв’ю для "5 каналу".

За його словами, наразі люди дізнаються про обсяг мит, які вони мають сплатити і як митниця буде оцінювати машину, уже безпосередньо на кордоні. Він зазначив, що причиною цьому служать каталоги Schwacke.

"Якщо ви приїдете на кордон – на кордоні є так звані утаємничені каталоги Schwacke, за якими визначається ціна, і комусь пропускають (авто), комусь донараховують (мито), а комусь – донараховують утричі", − розповів Нефьодов.

Він зазначив, що насправді детальної статистики ні у кого немає і ніхто не знає деталей, як саме нараховують податки на авто. Через це серед автомобілістів з'явилось чимало чуток, що різні митниці використовують різні індикативи, а весь процес розмитнення "м’яко кажучи, напівлегальний".

Щоб вирішити таку проблему, Нефьодов пропонує скласти єдину базу вартості розмитнення автомобілів на основі даних про уже ввезені машини. Він підкреслив, що ціни неможливо вказати точно, але все ж вартість розмитнення однакових авто, незалежно від комплектації, повинна бути у приблизно однакових цінових рамках.

Створення такої бази повинно знизити корупцію на митницях, захистити автомобілістів і дозволити їм заздалегідь знати, скільки доведеться платити за розмитнення. 

Читайте також: Новий очільник митниці Нефьодов розповів, як боротиметься із "євробляхами"

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook