Компанія «Укрзалізниця» уклала договір із залізничним оператором Deutsche Bahn для розробки нової стратегії енергоефективності компанії. Як повідомили джерела в Кабміні, вже у 2022-му пасажирські перевезення можуть передати в роботу німецької компанії. Українці від зміни системи, по ідеї, повинні виграти. Держава буде оплачувати поліпшення інфраструктури і сервісу самостійно.

Читайте також: «Укрзалізниця» почала електрифікацію ділянки від Ковеля до ЄС

Також саме держава тепер буде покривати різницю в тарифі, тому що істотно піднімати ціни на перевезення не буде необхідності. Про це йдеться в матеріалі OBOZREVATEL.

Відзначається, що за кошти державного бюджету вже наразі електрифікують нові ділянки залізниці. «Все це робиться для поліпшення пасажирського сполучення в країні, підвищення мобільності населення, скорочення часу поїздок між містами. «Укрзалізниця» вже працює над оновленням рухомого складу, над перспективним модельним рядом пасажирських вагонів для українських залізниць», – заявив заступник міністра фінансів і екс- заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.

Читайте також: «Укрзалізниця» додала онлайн-табло ковельського вокзалу до чат-бота

При цьому керівник сектора інфраструктури Офісу ефективного регулювання BRDO Владислав Притоманов каже, що наразі для пасажирів «Укрзалізниці» надають досить гарне співвідношення ціна-якість. За такою ціною, як у нас, ні в одній країні світу не отримати такого ж сервісу.

Спеціаліст побоюється, що участь іноземців у системі може погіршити ситуацію. «Будь-яка зміна з боку іноземців буде направлена тільки на підвищення ціни, а рівень сервісу, думаю, залишиться таким же, якщо не погіршиться», – говорить Притоманов.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook