Клієнт державного "ПриватБанку" поскаржився, що фінансова установа шахраює з його грошима.

Читайте також: Назвали найприбутковіші банки в Україні

За словами чоловіка, він є власником пластикової карти "Gold". На сайті "Мінфін" клієнт написав гнівний відгук "ПриватБанку" з вимогою пояснити причини списання коштів з карти яка не працює, повідомляє видання "Бізнес.Медіа".

У свою чергу, державна фінансова установа відповіла обуреному клієнту з питання обслуговування пластикової карти "Gold". 

Читайте також: Коломойський: Порошенко хотів захопити "1+1", йому належать "NewsOne", "112" та "Прямий"

"Щомісячний членський внесок для власників карток Gold (членів GoldКлуба) становить 20 гривень на місяць", - пояснили у службі "ПриватБанку".

Крім того, у банку перейнялися заявою клієнта, що нібито їх оператори замішані в обмані. У "ПриватБанку" звернулися з проханням до клієнта надати дані, щоб зв'язуватися з ним і з'ясувати всі деталі.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter