Антимонопольний комітет оцінив частку двох найбільших агрохолдингів, які виробляють куряче м’ясо на території України, у 50 відсотків ринку.

Читайте також: ТОП-5 аграрних областей України

Наразі куряче м’ясо в державі виробляють більше ста різних суб’єктів господарювання. Й попередньо встановлено, що на ПАТ “Миронівський хлібопродукт” (ТМ “Наша Ряба”) припадає 38% ринку та 12 % на ТОВ “Комплекс Агромарс” (ТМ “Гаврилівські курчата”), пише Інформатор.

Окрім того, ТОВ “Агро-Овен” (ТМ “Золотко”) має, відповідно, 6% ринку сбуту, зазначили у АМКУ.

Згідно дослідження ринку курячого м’яса, Антимонопольний комітет розглядає або зловживання монопольним становищем або ж антиконкурентні дії виробників щодо узгодження цінової політики на ринку курячого м’яса.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter