Досліди проводилися за згоди власників собак та Цюріхського кантонального ветеринарного департаменту.

Читайте також: Власників собак, що нападають на людей, пропонують штрафувати на 1000 гривень

Псів вчили приводити людей до трьох ящиків: один містив улюблені собачі ласощі, другий – менш смачну їжу, а третій був порожнім.

При цьому до собак приставили два типи опікунів.

Одні були спільниками тварин та на фініші ділилися з ними вмістом ящика, інші – конкурентами та забирали собі те, що лежало всередині.

У перший день досліджень тварини чесно приводили всіх людей до "найсмачніших" ящиків.

Однак на другий день собаки зрозуміли, хто саме може з ними поділитися, та вже менш охоче приводили опікунів-конкурентів до своєї улюбленої їжі, а вели їх до пустих ящиків.

При цьому одразу по тому опікунів-спільників вони впевнено вели до смачненького, бо знали, що ті ділитимуться.

"Ці результати показують, що собаки здатні розрізняти наміри партнерів, та вказують на гнучкість тварин у питанні регулювання своєї поведінки, – йдеться в дослідженні опублікованому в журналі Animal Cognition. – Тобто вони здатні на тактичний обман".

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter