Фірми, які організували неконтрольоване ввезення в Україну авто на єврономерах, заробляють величезні кошти і всіляко перешкоджають спробам врегулювати ситуацію.

Читайте також: Українці масово купляють дизельні автомобілі з США

Про це в ефірі Обоз.ТВ заявив генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

Назаренко оцінив обсяг ринку посередницьких послуг: "В Україну, за оцінками активістів, заїхав 1 мільйон "євроблях", ДФСУ каже, що 500 тисяч. Відкрийте інтернет – скільки коштують посередницькі послуги з ввезення однієї "бляхи" через "верблюда"? 1000-1400 євро. Помножте 1000 євро, мінімальну суму, на 1 мільйон автомобілів. 1 мільярд євро готівкою українці передали цим фірмочкам".

"Як вважаєте, за один мільярд євро можна купити частину депутатів Верховної Ради?" – наголосив експерт.

За його словами, ці гроші можуть потрапляти до держбюджету, якщо спростити процедуру розмитнення.

Читайте також: Понад 10 тисяч авто, на яких їздять українці, зареєстровані на 17 поляків

"Кому понесуть українці гроші, якщо держава зробить розмитнення 1400 євро? Люди підуть з цими грошима розмитнювати автомобіль, або понесуть якимсь невідомим людям і отримають авто, яке буде за документами належати якомусь полякові або литовській фірмі?" – задав Назаренко риторичне питання.

Однак, за словами експерта, така ініціатива викликає запеклий опір з боку фірм, які організували ввезення в Україну авто на єврономерах.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter