У Луцьку міська влада започаткувала вдосконалення розміщення зовнішньої реклами та можливості реформування існуючої мережі.

Читайте також: Центр Луцька залишився без світла через пошкодження лінії електропередач

Про це йдеться на сайті Луцької міської ради.

Депутат міськради Ігор Поліщук зазначив: "Ми напрацьовуємо зміни, які стосуватимуться покращення естетичного вигляду нашого міста, його архітектурної складової. У цьому контексті ми не можемо оминути зовнішню рекламу. На жаль, сьогодні у Луцьку можна спостерігати хаотичне розміщення зовнішньої реклами. Деякі вулиці занадто переповнені зовнішньою рекламою, тому очевидно, що рекламна галузь потребує реформування. Сьогодні ми разом зможемо шляхом діалогу та взаємовигідних рішень розпочати ці реформи, аби зробити Луцьк більш естетично привабливим та наблизити до рівня розвинутих європейських міст".

Також Поліщук наголосив, що метою реформи є не перерозподіл ринку і демонтаж засобів зовнішньої реклами, а їх осучаснення, зміна типу,  їх місця розташування і при необхідності частковий демонтаж.

Учасники наради переглянули відеодемонстрацію стану зовнішньої реклами у Луцьку. За словами заступника начальника відділу розвитку підприємництва та реклами міськради Валерія Удота, концепція зовнішньої реклами у Луцьку – застаріла, а засоби розміщення зовнішньої реклами потребують заміни. Тому реформа розміщення зовнішньої реклами є необхідною. За його словами, найбільш насиченими зовнішньою рекламою є проспект Соборності та вулиця Конякіна.

Також на розгляд присутніх представили нові рекламні конструкції типу "Сітілайт" – цифрові, світлодіодні, ролерові, "Скролл", відеоекрани.

Досвідом впровадження реформи зовнішньої реклами у Києві поділилася голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук. За її словами, реформа зовнішньої реклами охопила багато українських міст. У Києві реформування розпочалося шляхом діалогу влади, бізнесу та громадськості, який тривав близько півтора року.

Результатом стало напрацювання концепції розміщення рекламних конструкцій. Після цього розробили схему їх розміщення по місту. Окрім цього, місто було розділене на зони з допустимими рекламними форматами, залежно від площі рекламної поверхні. Етап безпосереднього впровадження реформи є найскладнішим, але саме завдяки партнерству влади та бізнесу у Києві цей процес триває успішно.

Читайте також: У Луцьку вночі знову продавали алкоголь (фото)

Заступник міського голови Костянтин Петрочук додав: "До поліпшення естетичної привабливості нашого міста підходимо комплексно, аби максимально зберегти його історико-архітектурну самобутність. Тому реформування торкнеться не лише зовнішньої реклами, а й розміщення тимчасових споруд, об’єктів торгівлі, фасадів будинків".

Також учасники наради мали можливість дізнатися про сучасне виробництво рекламних засобів, висловити свої думки та пропозиції з приводу впровадження реформи зовнішньої реклами у Луцьку.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter