В обласному центрі Волині запустять мобільний додаток, через який лучани зможуть інформувати владу про проблеми у місті. Наразі мобільний додаток доступний на мобільних пристроях на системі Android, але незабаром він з’явиться і на iOS. Його назва – «15-80 Луцьк».

Читайте також: Сервісні центри МВС на Волині змінили графік роботи

Про це стало відомо 18 серпня під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради, пише ІА Волинські новини.

На розгляд членів виконкому винесли проєкт рішення про затвердження Порядку опрацювання звернень громадян, що надходять у відділ комунікацій «15-80» департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

Як зазначила директорка департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як, протягом багатьох років у місті діяв відділ комунікації між містом та громадянами «15-80», паралельно існували платформа «Відкрите місто» та «City-bot Назар», але вони вичерпали себе.

«Міським головою було поставлене завдання щодо створення мобільного додатку, через який мешканці територіальної громади могли би оперативно поінформувати про ті чи інші проблеми, які виникають у місті.

Ми вивчали Всі програми, які діють в Україні, провели тендер. Найкраща пропозиція була від фірми з Івано-Франківська. Вони встановлюють нам функціонал, який називатиметься контакт-центр, де будуть поєднані усі можливості: електронне звернення, телефонне звернення, запис до міського голови, фотофіксація аварійної ситуації. Жителі зможуть зателефонувати, написати, навіть зняти відео, як спілкується водій з пасажиром та відразу направити це в контактний центр. Все це фіксуватиметься.

Читайте також: У Луцьку на популярному маршруті їздитимуть автобуси MAN

Зараз підключається багатоканальний телефонний зв'язок з жителями, де всі розмови будуть записуватися та фіксуватиметься час. Звернення переходитиме до виконавця, де чітко визначені норми та час виконання тих чи інших робіт. Все буде регламентовано», – зазначила посадовиця.

Також вона наголосила, що заявнику потрібно буде зареєструватися, аби ідентифікуватися у персональному кабінеті заявника. Виконавець робіт має надати фотофіксацію виконаних робіт. Якщо мешканець не задоволений їхнім виконанням, то він зможе повторно надіслати звернення.

Своєю чергою, Луцький міський голова Ігор Поліщук наголосив, що це буде дуже серйозним інструментом для покращення життя міста

«Мобільний додаток вже доступний на системі Android, невдовзі він з’явиться і на iOS, наразі йде його перевірка. Користувачі зможуть надати відео чи фото проблеми, детально описати звернення. Лучани в особистому кабінеті будуть мати можливості відслідковувати виконання своїх звернень. Після виконання звернення заявнику надсилатиметься відповідь, що звернення виконане», – поінформував Ігор Поліщук.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook