Одеський авіаційний завод продовжує працювати над своїм літаком Y1 "Дельфін", який зовсім недавно був запущений у виробництво. Він і далі вдосконалюється.

Читайте також: ЗСУ успішно випробували новий ракетний комплекс "Скіф" (відео)

Майже щодня над мікрорайоном Шкільний чути гул авіаційних двигунів. Льотчики тестують у небі нововведення, що розробляють конструктори, пише "Думська".

У "Дельфіна" є непогані шанси стати не тільки своєрідним повітряним таксі для бізнесменів, а й "навчальною партою" для авіаційних вузів і шкіл.

Зовнішній вигляд дослідного зразка постійно змінюється. 2 місяці тому завод придбав для Y1 партію трилопатевих гвинтів відомого європейського виробника. Їх встановили на борту.

Серце машини – 230–сильний дизельний двигун французької фірми Safran, що працює на авіаційному гасі. Конструктори намагаються поліпшити умови його роботи.

"Зміни в конструкцію вносять майже щодня, і це не найшвидший процес. Кілька днів тому інженери розробили новий капот двигуна з оновленою системою подачі повітря для охолодження головок циліндрів і масла. Причому удосконалення роблять після кожного польоту – ми на практиці перевіряємо нововведення і намагаємося відразу виявляти недоліки, – розповідає начальник льотно–випробувальної станції Олег Синиця.

Так намагаються поліпшити характеристики роботи мотора, перш за все, знизити споживання палива.

Читайте також: ЗСУ випробували новий бойовий модуль "Дуплет" з двома потужними гарматами

"Дельфін" – вже зараз досить економна машина. На злітному режимі споживає майже 30 літрів на годину, а на крейсерському, за швидкості 280 кілометрів за годину, – не більше як 25. Це набагато менше, ніж джгут спорткари. Для чотиримісного літака це зовсім не погано, тому "Дельфін" має непогані перспективи для комерційного успіху", – додав інженер.

Авіазавод входить у структуру Укроборонпрому. Розробка літака ведеться не за державний рахунок, а за власні кошти підприємства.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter