Міністерство інфраструктури України (Мінінфраструктури) виступає за будівництво в Україні платних мостів за рахунок приватного підрядника.

Читайте також: "Погасли зірочки": батько з двома маленькими синами загинули у моторошній аварії з рейсовим автобусом (відео 18+)

Про таку ініціативу повідомив заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань, повідомляє "Інтерфакс−Україна".

"Треба і деякі мости зробити платними. Більшість мостів будуються протягом 15 років. Наприклад, Подільсько−Воскресенський міст у Києві або запорізький. Це довгобуди, які забирають гроші з місцевого бюджету. Візьмемо американську модель: даємо це приватному підряднику (Віталію Кличку це неодноразово пропонувалося). Підрядник зводить прозоре фінансування, ми його погоджуємо, підписуємо і далі він просто бере плату за проїзд...", − сказав заступник міністра.

При цьому він додав, що насамперед потрібно переходити до платних доріг.

"Це треба робити терміново і передусім розпочати з Кільцевої дороги Києва, оскільки вона переповнена і люди часто їздять узбіччям. Одеська траса також переповнена", − зазначив Довгань.

Читайте також: "Не асфальт, а гумоподібна маса": на Волині люди протестували проти ремонту дороги (відео)

За оцінками Мінінфраструктури, загалом на будівництво доріг в Україні (у рамках Національної транспортної стратегії) до 2030 року потрібно закласти EUR50 млрд.

"Якщо буде постійне фінансування, ми виходимо десь на EUR35 млрд із держбюджету. Решта 15 млрд має надати приватний інвестор", − зазначив заступник міністра.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook