Виробник легкових автомобілів "Mercedes-Benz" був звинувачений в стеженні за водіями, використовуючи не за призначенням вбудовану систему eCall, яка призначена для інформування екстрених служб лише для того, щоб послати сигнал рятувальникам і медикам після скоєння ДТП або ж в поліцію, після крадіжки машини, пише Хроніка.інфо.

Читайте також: Відомий автоконцерн побудує завод в Україні: авто можна буде купити за копійки

Але британські журналісти дізналися, що концерн використовував "аварійні маячки" в "особистих цілях", за допомогою GPS-трекера знаходячи боржників, які ховалися від сплати за кредитами за взяте авто.

У компанії визнали, що використовували систему стеження, щоб не випускати з поля зору своїх недбайливих клієнтів. Однак в компанії "Mercedes" запевняють, що не робили нічого, що суперечить закону, оскільки покупці при оформленні транспортного засобу підписували договір, в якому погоджувалися на збір і обробку геоданих, що передаються за допомогою системи автоматичного оповіщення.

Тим більше, спостереження велося далеко не за всіма клієнтами і не весь час, – виправдалися у автовиробника.

Читайте також: Відомий концерн відкликає тисячі автівок в Україні через проблеми з коробкою передач

У представництві Mercedes також відзначили, що примусове повернення майна використовується компанією у винятковому випадку, коли клієнт категорично. кілька разів поспіль відмовляється від сплати боргу за взятий автомобіль, порушуючи при цьому умови угоди.

У свою чергу британський політик Девід Девіс заявив, що уряд повинен розслідувати всі випадки стеження автовиробника за громадянами.

Варто відзначити, що з минулого року система eCall в обов'язковому порядку встановлюється на всі нові машини в країнах Європейського Союзу. Система в автоматичному або в ручному режимі спрацьовує при аварії і відправляє в центр екстреної служби дату і час активації системи, координати машини та іншу подібну інформацію.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook