26-річний водій вантажівки із Вінниччини, якого затримали після ДТП із чотирма загиблими на Рівненщині, уже мав тринадцять стягнень за порушення ПДР. Серед них – керування у стані сп’яніння, кілька спричинених ДТП і втеча з місця аварії. Таку інформацію оприлюднив перший заступник начальника департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький.

Читайте також: Затримали водія вантажівки, через якого у страшній аварії загинули волиняни

Зазначимо, що в поліції напередодні озвучили версію ДТП: водій вантажівки, намагаючись обігнати авто, виїхав на зустрічну, відбулось зіткнення із одним авто, а потім з іншим. У другому, яке вщент зім’яло, загинув водій та троє пасажирів вказаної іномарки: 49-річний житель Волинської області, його 44-річна дружина, а також їх трирічний онук із Житомира. Водія затримали.

Список порушень, які раніше мав водій вантажівки.

ч.1 ст. 130 (керування ТЗ у стані сп’яніння);

ч. 1 ст. 122 (порушення ПДР – не виконання вимог дорожніх знаків);

ст. 124 (порушення ПДР, що спричинили ДТП);

ст. 124 (порушення ПДР, що спричинили ДТП);

ч. 1 ст. 122 (порушення ПДР – не виконання вимог дорожніх знаків);

ч. 1 ст. 121 (керування водієм транспортним засобом, що має несправності);

ч. 1 ст. 122 (порушення ПДР – не виконання вимог дорожніх знаків);

ч. 1 ст. 122 (порушення ПДР – не виконання вимог дорожніх знаків);

ч. 2 ст. 122 (проїзд на заборонний сигнал світлофору);

ст. 124 ( порушення ПДР, що спричинили ДТП);

ч. 1 ст. 122 (порушення ПДР – не виконання вимог дорожніх знаків);

ст. 124 (порушення ПДР, що спричинило ДТП );

ст. 122-4 (залишення місця ДТП).

Читайте також: Розбилась 3-річна дитина, трупи вирізали: волиняни загинули у моторошній аварії на Рівненщині (фото)

"І це питання не тільки відповідальності за законом, це питання і соціальної відповідальності. Невже в такій великій і потужній компанії, як "СІЛЬПО ФУД", не можна забезпечити елементарний відбір і хоча б трішки подивитись на тих, хто керує цими фурами? На мою думку, сумнівно, чи такий водій узагалі має керувати транспортними засобами поряд з іншими водіями, але давати йому кермо вантажівки… це щонайменше безвідповідально", – написав перший заступник начальника департаменту патрульної поліції України.

Білошицький також додав, що "введення відповідальності за численні порушення – із зупиненням права керування і перескладанням всіх іспитів – це те, що потрібно запровадити якомога швидше. Над відповідним законопроєктом ми вже працюємо".

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook