У день інспектори з паркування складають у середньому декілька десятків протоколів про адміністративні правопорушення.

Про це йшлося 19 квітня під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією, депутатської діяльності, етики та регламенту, повідомляє ІА Волинські Новини.

На розгляд комісії винесли проект рішення про зміну положення "Про департамент муніципальної варти Луцької міської ради", який підготовили у зв’язку з тим, що на департамент поклали низку нових повноважень – це повноваження щодо реалізації проекту "Безпечне місто" і виконання працівниками функцій інспекторів з паркування.

Читайте також: У Луцьку нищать і заклеюють борди з рекламою Зеленського, Порошенка – не чіпають

Окрім того, передбачено перейменування відділу демонтажів на відділ демонтажів та евакуацій, на базі якого діють інспектори з паркування.

Так, у лютому цього року було прийнято рішення виконавчим комітетом щодо уповноваження працівників муніципальної варти виконувати функції інспекторів із паркування транспортних засобів.

Зараз муніципали мають, зокрема, право виносити постанови у справах про адміністративні правопорушення, здійснювати контроль за зупинкою, стоянкою та паркуванням автомобілів, а також контролювати функціонування платних автомобільних парковок.

У департаменті муніципальної варти зазначили, що інспектори з паркування розпочали працювати в Луцьку з 17 квітня і щодня складають щонайменше декілька десятків протоколів. Поки оскаржень від водіїв не надходили, навпаки, як наголосили муніципали, "люди ставляться з розумінням і вже оплачують штрафи".

Депутат, голова комісії Микола Федік наголосив, що завдяки роботі інспекторів із паркування і штрафуванню несумлінних водіїв очікуються додаткові надходження до міського бюджету.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook