6-10 березня у столиці Федеративної Республіки Німеччини, у приміщенні MESSE BERLIN, можна було ознайомитися з культурно-мистецьким та туристичним потенціалом міста Луцька. Про те, як пройшла виставка розповідає прес-служба Луцької міськради.

Вперше місто Луцьк було представлено на виставці такого масштабу, що є важливо для створення позитивного іміджу міста на міжнародному, зокрема європейському, туристичному ринку.

Відвідувачі виставки приймали участь у лотереях, вікторинах, складали пазли та отримували сувеніри від міста Луцька, надані партнерами: рекреаційний комплекс «Срібні лелеки», кафе «Кава-клуб», ресторан «Вогнем і Мечем», рекреаційний комплекс «Рестпарк».

Для відвідувачів виставки голова Братства бджолярів землі Волинської «Ройовий стан» Володимир Дмитрук та член Братства Антон Шотік розповіли про українські традиції бджільництва, продемонстрували процес відкачування меду, влаштували дегустацію медівки та пригостили свіжим волинським медом. Це дійство зібрало велику кількість відвідувачів, які вперше в житті знайомилися з українською культурою та отримали змогу скоштувати мед із сотих та питний мед. Крім того, одному з відвідувачів пощастило виграти лотерею, де головним призом стала пляшка волинської медівки.

Також Луцьк та Волинь рекламувала та запрошувала відвідати луцька туристична фірма «Нові Мандри», директором якої є Віталій Новицький. Усі охочі отримували туристичні каталоги та інформацію про культурні й історичні об’єкти Луцька і Волині, а також мали можливість налагодити ділові контакти з метою формування комплексного туристичного продукту.

Український стенд та стенд Луцька, зокрема, відвідав депутат Бундестагу. Він наголосив, що Німеччина дуже зацікавлена у виведенні співпраці з Україною на якісно новий рівень. Після дегустації питного меду, депутат Бундестагу отримав в подарунок сувенірну продукцію Луцька та пляшку медівки.

Визначною подією для України стала не лише участь у виставці, а й те, що вона посіла п’яте місце серед кращих стендів Європи за результатами експертного оцінювання Кельнської бізнес-школи. Минулого року було сьоме місце.

Участь міста Луцька в ІТБ-2013 стала можливою завдяки співпраці Луцької міської ради з GIZ (Німецька організація з міжнародного співробітництва), за що ми щиро їй дякуємо.

Цікаво, як писалося у статті «Делегація Луцької міської ради візьме участь у Міжнародній туристичній біржі в Берліні» 1 м² площі на виставці вартує близько 1500 €. Начальник управління туризму та промоції міста Луцької міськради Наталія Бунда переконувала лучан, що усе оплачено, а з міської казни на проек було виділено лише біля 3 тисяч гривень.

Довідка:

ІТБ Берлін 2013 (Internationale touristische Börse) стала найбільшою міжнародною зустріччю урядових та бізнесових лідерів міжнародної туристичної політики. Бундесканцлер Ангела Меркель¸ Президент Індонезії Сусило Бабманг Юдхойоно, представники Всесвітньої туристичної організації, Всесвітньої ради з подорожей та туризму і близько 100 міністрів з туризму та державних секретарів зустрілися у Берліні, щоб обговорити майбутній розвиток туристичної індустрії.

На ІТБ було 10,046 експонентів з 188 країн світу, що презентували свої туристичні продукти та переваги. Налічено близько 110 тис. відвідувачів, з яких 43% - з-за кордону.

ІТБ являла собою подорож з однієї країни в іншу, ознайомлення із брендами та традиціями країн тощо.