Вчені з Мельбурнського університету провели експеримент за участю 300 людей з 38 країн. Кожен учасник претендував на приналежність до однієї з уявних спільнот, створених відповідно до реальних економічних моделей.

Читайте також: Названа проста сексуальна гра, яка переверне ваше інтимне життя

Добровольців попросили вказати ступінь занепокоєння своїм соціальним статусом у спільноті, а потім обрати одяг, передає Naked Science.

При цьому надавали різні варіанти — від консервативного до відвертого вбрання.

Аналіз показав, що вибір більш відвертого одягу характерний для жінок з економічно нерівних спільнот й викликаний занепокоєнням щодо свого соціально-економічного становища.

Таким чином, психологи вважають, що майнове розшарування штовхає жінок до використання своєї привабливості як інструменту для досягнення цілей.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook