Випускниця з Волині склала ЗНО з двох предметів на 200 балів, В ценрі Луцька дрифтував водій (відео), Луцькі перевізники сходять з маршрутів: з перевізниками будуть розривати договори (відео), «Проблема обміління не зникла», – голова облради про Світязь (фото) – такими були головні ноіини Волині 3 липня.

Читайте також: У місті на Волині зіткнулись LADA та Jeep (фото, відео)

Випускниця з Волині склала ЗНО з двох предметів на 200 балів

Випускниця волинського ліцею стала однією з тих учнів, хто отримав з двох предметів найвищі бали.

Найвищі бали з математики та біології отримала випускниця Волинського наукового ліцею-інтернату Волинської обласної ради. Таких результатів цього року досягли всього 27 учнів в Україні.

На 200 балів з географії склав ЗНО її брат-близнюк, який теж є вихованцем цього закладу.

Загалом в учнів Волинського наукового ліцею-інтернату чотири 200-бальних результати ЗНО.

В ценрі Луцька дрифтував водій (відео)

2 липня у Луцьку дрифтував водій Cadillac на іноземній реєстрації.

Водій автомобіля Cadillac на іноземній реєстрації д.н.з. GZL 069 здійснив заборонені маневри, а саме дрифт на перехресті проспекту Волі та вулиці Винниченка.

Луцькі перевізники сходять з маршрутів: з перевізниками будуть розривати договори (відео)

Загроза безпеці пасажирів і нестача громадського транспорту у вечірню пору – такі наслідки співпраці деяких луцьких перевізників із підприємством «Кромберг енд Шуберт». Водії возять на роботу працівників цієї фірми, з’їжджаючи зі своїх маршрутів.

О шостій ранку маршрутне таксі №2 стоїть біля підприємства у Луцьку. Таких автобусів тут чимало і вранці, і після 21:00. Ці маршрутки забирають працівників підприємства зі зміни, а також привозять на роботу.

Той самий автобус із тим самим номерним знаком і теж під номером 2 о 12 годині дня вже курсує містом – їде на вулицю Рівненську. Що маршрутка, яка обслуговує підприємство, робить на міському маршруті – чи навпаки – водій коментувати відмовився. Пізніше цей автобус потрапив в об’єктив камери, коли їхав у зворотному напрямку. А ще одна маршрутка №2, яка зранку підвозила працівників підприємства, вже близько 15-ї години їде вулицею Рівненською.

Читайте також: Де на Волині виявили найбільше нових хворих на COVID

Працівники підприємства, на яке так зачастили міські маршрутки, кажуть: раніше їх возив інший транспорт – більш комфортний.

«Колишній автобус був зручніший, – каже працівниця «Кромберг енд Шуберт» Оксана. – Ну, нам підходить будь-який транспорт, аби возили на роботу».

Але співпраця перевізників з підприємством і доїзд на роботу й додому його працівників не мають створювати незручностей жителям міста. На нещодавній розширеній нараді мер Луцька Ігор Поліщук дав доручення управлінню транспорту та зв’язку провести моніторинг – чи справді окремі перевізники, порушуючи умови договору, підпрацьовують і на підприємство, залишаючи інших лучан без транспорту в години пік.

«Окремі перевізники дозволяють собі з’їжджати з міських маршрутів і обслуговувати інші приватні компанії, таким чином страждають в першу чергу лучани, тому що о 21-й годині життя не припиняється – комусь і о 22-й годині треба додому повернутися, – зазначив міський голова. – Або навпаки – їхати на роботу, хто в нічну зміну працює. Будемо притягувати до відповідальності таких перевізників, тому що умов договору, графіка перевезень треба дотримуватися, лучани не мають страждати через те, що перевізник хоче заробити ще в якомусь місці».

Працівники управління транспорту та зв’язку моніторять кількість маршруток на вулицях Луцька і вранці, і ввечері. Кажуть, скарг від лучан на нестачу транспорту, особливо у вечірній час, вистачає. З’їжджанням з маршрутів грішать майже всі луцькі перевізники.

«Кількість автобусів, які працюють після 20-21 години, становить від 40 до 50%, а іноді навіть і менше, – каже начальник управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради Володимир Степанов. – Більш-менш нормально працюють автобусні маршрути №№32, 19, 26. Усі інші допускають зриви і раніше сходять з лінії. На сьогодні від початку року вже є понад 80 приписів, які виписали всім перевізникам. Зараз завершуємо перевірки – їх буде значно більше. Далі проводитимемо аналіз цих всіх порушень і, відповідно, вживатимемо заходи до порушників».

З усіма недобросовісними перевізниками розриватимуть договір. Бо раніше на засіданні виконавчого комітету роботу всіх перевізників вже визнавали незадовільною – і всі вони отримали попередження. Але йдеться не лише про комфортний доїзд мешканців громади, але і про їхню безпеку. Бо, крім нестачі транспорту, «підприємливість» та хитрощі перевізників створюють небезпеку для пасажирів і самих водіїв, адже не кожен витримає за кермом добу.

«Якщо один і той самий водій, починаючи 6 годиною ранку і закінчуючи 11 годиною вечора, за кермом – то це небезпека для пасажирів, і щодо цього аспекту ми будемо дуже рішуче діяти, щоб не створювати загрозу здоров’ю та життю лучан», – зазначив директор департаменту економічної політики Луцької міської ради Борис Смаль.

Чи мають водії маршруток працювати понаднормово, перевірятиме управління Укртрансбезпеки. За червень під час рейдових перевірок інспектори виявили одне порушення.

«Було виявлено тільки один випадок порушення режиму праці – Луцьке підприємство електротранспорту, маршрут № 22. Вони сплатили 340 грн – дуже маленький штраф, – розповів в. о. начальника Поліського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Олександр Кічковський. – В основному всі сплачують за порушення режиму праці. Це стаття 60, абзац 8. Зараз виходить нова постанова Кабміну №3742, де штрафи збільшено в кілька разів. З початку року було шість таких випадків: серед порушників і «Санрайз», і ФОП Яцишин».

Можливо, коли збільшать розмір штрафів у 20-30 разів, перевізники задумаються, чи варто примушувати своїх водіїв працювати понаднормово. А працівники управління Укртрансбезпеки збираються й надалі проводити планові та позапланові рейди, щоб виявити всіх перевізників-порушників, які змушують своїх підлеглих працювати понаднормово, наражаючи на небезпеку водіїв і пасажирів.

«Проблема обміління не зникла», – голова облради про Світязь (фото)

Цьогоріч Світязь відновив повноводність завдяки посиленим опадам, але це не означає, що проблема обміління зникла. Навпаки, посушливість і аномальна спека влітку свідчать про те, що питання потрібно не тільки тримати на контролі – необхідно вживати попереджувальні захисні заходи та постійно моніторити ситуацію.

«Для цього у Волинській обласній раді створена робоча група щодо вивчення проблематики обміління Шацького поозер’я. Нещодавно ми провели виїзне засідання, а також конференцію на тему: «Стан Шацьких озер та проведені заходи, спрямовані на його покращення», – заявив на своїй сторінці у Фейсбук голова облради Григорій Недопад.

«Нагадаю, Концепцію програми збереження Шацького поозер'я було розроблено у 2019 році. Визначено основні чинники, які впливають на процес обміління Шацьких озер, серед яких:

1. Кліматичні зміни, вплив яких на обміління складає більше 80%;

2. Інтенсивне водокористування - неконтрольоване водокористування та відсутність централізованої системи водопостачання і водовідведення;

Читайте також: На Волині трапилась аварія

3. Застаріла та неефективна меліоративна система;

4. Розробка Хотиславського кар’єру;

5. Недосконалість управління та недотримання водного законодавства.

На виїзному засіданні оглянули та опрацювали стан меліоративних мереж та гідроспоруд на території Шацької ТГ. Тут за кошти обласного бюджету у співфінансуванні з місцевими бюджетами було проведено капітальний ремонт гідроспоруди між озерами Світязь та Луки-Перемут, а також здійснено капітальний ремонт внутрішньогосподарських каналів К-71 та К-71-3 на території Світязької сільської ради. Розроблено також проєктно-кошторисну документацію на капітальний ремонт Копаївської осушувальної системи Шацького району, яка значною мірою впливає на водність.

Це питання можна зрушити з мертвої точки, якщо нам вдасться зініціювати проведення виїзного засідання профільного Комітету Верховної Ради України на території Шацького національного природного парку. Коли народні депутати зможуть на власні очі побачити та оцінити реальний стан справ, зрозуміють важливість збереження національного багатства, якими є озера Волині, тоді ми зможемо отримати підтримку і більш якісне та швидше вирішення проблеми на загальнодержавному рівні», – йдеться у повідомленні.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook