Мешканці луцької п’ятиповерхівки на Гулака-Артемовського, 25 оббили пороги комунальних підприємств, адже не можуть знайти, хто відповідатиме за дірявий дах у будинку і повен води підвал.

Читайте також: Активіст повідомив про апетити "Інвестора" на забудову заплави Стира у Луцьку

Про це повідомляє ВРД НСТУ.

Катерина разом із трьома дітьми проживає на 5-му поверсі. Розповідає:

"Я зверталася в ЖЕК. Вони сказали: ми прийдемо подивимось. Вони прийшли, сказали, що треба 8 рулонів. Потім до мене подзвонив директор ЖЕКу і сказав, що не зможуть надати таку допомогу. Дах – ЖЕКа, підвал – ЖЕКа. І якщо наш дім аварійний, значить, ЖЕК повинен щось робити, а за що ж ми платимо такі гроші?"

Не лише Катерині дошкуляє дощова погода. Її сусід Богдан – мешканець першого поверху цього ж будинку. Каже, разом з дружиною та маленькою дитиною потерпають від постійного смороду з підвалу, звідки вибралися навіть щурі:

"Течуть труби в підвалі, вода застоюється, запах неприємний, особливо перший поверх , у квартирі сморід стоїть. Звертались ми в ЖЕК, звертались і написали бумагу в міськраду і на гарячу лінію. Поки що відповіді не поступило. Переводять стрілки ЖЕК на Водоканал, Водоканал на ЖЕК".

Головний інженер ЖКП №3 Володимир Михайловський каже, що мешканці будинку мають борги:

"Мешканці цього будинку погано платять за його утримання, на сьогоднішній день мають 49 тисяч заборгованості. Якщо є борг, ЖЕК надає послуги в межах цих коштів, які є по даному будинку. Якщо мешканці мають таке бажання, вони можуть звернутися в департамент житлово-комунального господарства і здійснити ремонт на основі співфінансування 50 на 50 – є такі програми для мешканців", – повідомив Володимир Михайловський.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter