Лідера фракції "Опозиційний блок" Юрія Бойка до майбутньої президентської кампанії спільно готують американські та українські політтехнологи.
Читайте також: Стало відомо скільки "Опоблок" витрачає на осередки у Західній Україні
Про це йдеться у статті Романа Кравця "Червоний директор" по-новому, пише Українська правда.
За даними УП, Бойка зараз ведуть одразу дві групи спеціалістів – українські технологи з "Центру політичних рішень" та американці з компанії "Сlearpath strategies".
"Американці мають класний досвід, вони постійно пропонують інновації, але не мають розуміння українських реалій. Через це ми взяли ще наших політтехнологів, які приземляють їх, – і виходить дуже красиво", – пояснює джерело в "Опоблоці".
Бойка ведуть одразу троє американських технологів: Девід Блюстоун, Джон Гарретт, та Кейт Маккартні.
Блюстоун спеціалізується на створенні стратегій, розробці та аналізі фокус груп.
Гарретт працює над репутацією політиків і корпоративних клієнтів. Його профіль – брендування, слогани, повідомлення для цільових аудиторій.
Кейт Маккартні спеціалізується на детальному вивченні виборців та аналізі громадської думки.
У роботі щодо Бойка американці відповідають за стратегію кампанії та роботу з електоратом.
Читайте також: Хто і навіщо "розкручує" Мураєва
Натомість українські технологи, за даними УП, курують імідж клієнта, розробляють меседжі та слогани – їх робота сфокусована на самому кандидатові.
Водночас сам лідер фракції "Опоблок" переконує, що поки що до виборів президента не готується.
"Це питання поки не обговорюється", – запевняв Бойко.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає