Опублікували рейтинг смартфонів, що найчастіше потрапляють із проблемами до сервісних центрів.

Читайте також: Божественне селфі: 5 способів змусити фотографів заздрити твоїм знімкам

Перелік підготували аналітики компанії Blancco, які займаються безпекою даних, пише litcome.com.

Перше місце рейтингу займають смартфони від Samsung.Вони набрали 27,4% від усіх скарг користувачів. На другому місці опинились пристрої китайської компанії Xiaomi - 14,2% скарг. І трійку лідерів замикають апарати від Motorola з показником 9,6%.

Як стверджують аналітики, найчастіше користувачі пристроїв на Android скаржаться на зниження продуктивності, проблеми з камерою, мікрофоном та заряджанням акумулятора.

Читайте також: Для смартфонів створили "подушку безпеки", яка врятує від падіння

Щодо смартфонів, що працюють на iOS, то найпроблемнішою виявилась модель iPhone 6 з показником відмов у 22%. На другому місці - модель iPhone 6s з 16%. А на третьому – iPhone 6s Plus.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter