28 тисяч домогосподарств-клієнтів КП "Луцькводоканал" й досі не оплатили послуги водопостачання та водовідведення, які отримали у лютому 2020 року.

Читайте також: "Луцькводоканал" створив телеграм-бота для допомоги споживачам

Споживачі такими діями можуть призвести до проблем із подачею води, нехтуючи правилами оплати, повідомляє пресслужба КП "Луцькводоканал".

Із загальної кількості споживачів, яка становить 86,5 тисяч, 28 тисяч – це майже 30 % неплатників, які проігнорували заклики і складну ситуацію в країні, поставивши підприємство у надскладні умови, які можуть в подальшому призвести до перебоїв із подачею води. Більшість із них – це люди зі стабільними фінансовими доходами.

Внаслідок цього КП "Луцькводоканал" недоотримало більше 3 млн грн, що уже фактично ставить під реальну загрозу нормальне функціонування підприємства. І це попри те, що вартість послуги водопостачання і водовідведення є однією із найнижчих – 120 грн.

Критично низький рівень оплат може завершитися погодинною подачею води замість цілодобового водопостачання.

Читайте також: У Луцьку на водогоні трапилась аварія

"Наголошуємо на важливості своєчасних оплат за послуги, адже саме від вас залежить стабільне цілодобове постачання води у ваші ж домівки! Після карантину боржники матимуть кількамісячні заборгованості, які буде ще складніше сплатити і матиме значно важчі наслідки для свідомих неплатників", – йдеться в повідомленні.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook