Минулої п'ятниці, 7 вересня українські туристи повинні були вилетіти з Києва в Бодрум (Туреччина). Спочатку рейс перенесли з аеропорту "Київ" в "Бориспіль", а потім відкладали час відправлення. До Туреччини туристи прилетіли пізно вночі. Але замість заброньованого і сплаченого готелю їх повезли в абсолютно інший. Їх поселили в готелі з тарганами, брудною білизною і іржавої сантехнікою.

Читайте також: Мажорне турне: як відпочивають діти українських чиновників

Яку компенсацію можуть вимагати туристи від турфірми розповіла адвокат, директор юркомпанії "Прима лідер груп" Діна Дрижакова, пише Сьогодні.

У Борисполі туристів повинні були погодувати, так як рейс затримали більш ніж на чотири години, а туристів з інших міст поселити в готель при Борисполі, каже юрист. При цьому бажано, щоб на квитках поставили позначку про затримку рейсу.

Вимагати компенсацію від авіаперевізника повинен туроператор, так саме туроператор купував квитки.

Читайте також: Чому зникають корисні звички під час відпустки і як з цим боротися

"Щодо готелю і дій туроператора, то вони мали бути погоджені з туристами. В даному випадку туроператор надав неякісні послуги і туристи, мають повне право звернутися в держслужбу з питань безпеки продуктів харчування та захисту прав споживачів (вулиця Бориса Грінченка 1, Київ , тел.279-12-70) та головне управління Держслужби з питань безпеки продуктів харчування та захисту прав споживачів (вулиця Волинська 12, Київ, тел.044 486 4027), а також в департамент туризму і курортів про позапланову перевірку, виклавши всі обставини і вимоги про компенсацію зіпсованої відпустки та позбавлення ліцензії на туроператорську діяльність. І після цього можна йти до суду. Хоча по практиці має вирішитися в досудовому порядку. Також для суду знадобляться і інші документи: ваучер, позначки про затримку, фотографії. Перемогти цілком реально. Сума компенсації може становити до 50% від вартості всієї поїздки ", – зазначає Дрижакова.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter