Боратинська об’єднана територіальна громада розробила власний бренд, який презентувала у приміщенні сільської ради села Боратин.

Читайте також: На Волині голови ОТГ навчались використовувати кошти

Про це пише Район. Луцьк.

Створила його для ОТГ команда соціального проекту Brandville – соцпроект студії дизайну Logogo, спрямований на покращення візуального іміджу українських сіл.

Проект безкоштовний. Організували його в рамках підтримки активних громад України. Команда оголошує конкурс і хто в ньому виграє, того й обирають дизайнери.

Очільник громади Сергій Яручик зауважив, що їм приємно бачити вже друзів Боратинської ОТГ Олександру і Тараса, які створювали бренд для громади. За його словами, вони за час створення логотипу активізували жителів ОТГ.

"Вони нас почули. І вперше створювали бренд громади, а не однієї місцевості, як зазвичай. Для нас ця подія – історичний момент. Напевно, від сьогодні ми житимемо з новим брендом. Нам потрібно буде його популяризувати. І щоб наше село, наша громада асоціювалася саме з цим брендом. Надіємося, що він буде ще одним маленьким поступом вперед нашої громади", – розповів Сергій Яручик.

Тарас перед презентацією зазначив, що для них було викликом створити лого для громади, для 12-ти сіл, а не для одного, як робили це попередньо.

Під час представлення бренду команда розповіла, що спочатку вони пізнавали місцевість території, побут, шукали особливості кожного населеного пункту та що між ними спільного.

Читайте також: На Волині проведуть перевірку голів ОТГ

Учасники Brandville після всього аналізу зрозуміли, що в центрі логотипу має бути людина – обличчя громади. Боратин визначили, грубо кажучи, як столицю в ОТГ, тому й винесли в назву. А підназва – сила об’єднаних громад. Тобто, Боратин – це сила об’єднаних громад.

За словами Тараса, в бренді вирішили використати три кольори, тому що є три напрями.

"Кожен із них має свій потенціал до розвитку. Тому ми вирішили зелений колір трав, рослин присвоїти Промінському напрямку. Тобто, ця вітка громади може розвиватися туристично. Баївському – блакитний, оскільки місцевість багата джерелами та іншими водоймами. І оранжевий колір дії та ентузіазму – Боратинському напряму, тому що він адміністративний центр громади. Своєрідний двигун", – пояснив дизайнер Тарас.

"Вірю, що бренд житиме і приноситиме все нові і нові перемоги. Адже це можливість розповідати про себе і заявляти, що ми на крок попереду", – підсумував депутат та ідейник Анатолій Левчук.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter