Мешканці Луцька, скориставшись послугами популярної у місті піцерії, залишають негативні відгуки про якість обслуговування та їжі. Лучанка Катерина Панасюк у Facebook-спільноті поскаржилась на доставлену їй піцу та сервіс закладу.

Читайте також: Желатин замість червоної ікри: лучани обурені "розводом" на "Варшавці"

"Очікування/реальність... Піцерія "Теревені". На прохання замінити піцу, так як вона згоріла розповіли про те, що чечель запікається разом з тістом і ще якісь нісенітниці, ніхто не вибачився, очікування 1 год. 20 хв. і привезли заміну...

Запитання 1: я повинна турбуватися про технологію приготування піци, щоб вона не була горілою?

Запитання 2: чому на їхній сторінці такі гарні фото, а не реальні, які доставляють?

Запитання 3: я повинна платити гроші за таку їжу і чекати нормальну страву в сукупності 1 год. 50 хв.?" – пише лучанка, додаючи фото піци.

Містяни у коментарях зазначають, що також зіштовхувались з посереднім рівнем сервісу у піцерії. Окрім того, вони радять на майбутнє не платити кур'єру за доставлений товар, попередньо не перевіривши його вигляд і якість.

Читайте також: Лучани підозрюють екс-директорку КП "Ласка" в поширенні бродячих собак по місту

Анна Юзефович: "Фу! Нам там також дали підгорілу піцу, ні вибачення, ні замінили на іншу".

Тетяна Созонтова: "Чомусь коли "на винос", то дуже часто неякісно роблять в багатьох піцеріях,а ми, не знаючи своїх прав, не вимагаємо повернення або заміни".

Оля Волинець-Максимчук: "Якщо це доставка на квартиру, то треба було не оплачувати та й все. До речі, це вже не перший пост про згорілу піцу в цій піцерії".

Іван Мазурчук: "Заказав піцу в "Теревені", сказали зачекати 2год. Добре... Дійшло до того, що я сам туди сходив, попросив книгу скарг відписався. Від піци відмовився, так як піца готувалася більше, ніж 2 години".

Иванна Мазурчук: "Завжди любили "Теревені". Але останнім часом, теж розчарувались. Піцца пригоріла. А в сб взагалі сире тісто було, очікування майже 2 год. Ціну по телефону не сказали, коли передзвонила сказали одну ціну, привезли, з більшою ціною на 44 грн.".

Андрій Foma: "Ніколи ніде не мовчіть, треба завжди відстоювати свої права, якщо всі так будуть робити, то, можливо, за кілька років в нас пройдуть хоч якісь зміни на краще!"

Віктор Бобков: "З всім згідний. В понеділок 24.12. 2018 р. взагалі видали повторну чиюсь відмовлену піцу. Обслуговування – кошмар..."

Тож радимо ніколи не мовчати про кричущі випадки поганого сервісу у закладах, відстоювати свої права і вимагати компенсації/заміни товару або послуги. Лише в такий спосіб можна підштовхнути власників та керівників закладів до роботи над помилками та підвищення рівня обслуговування.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter