Перейменування "Блоку Петра Порошенка" на "Європейську солідарність" не принесло 5-му президенту дивідендів. Партія за результатами різних соціологічних опитувань набирає орієнтовно 8%, що явно не може влаштовувати вчорашню владу. Передвиборний тур Петра Порошенка продемонстрував, що підтримки у людей він практично не має, адже в практично кожному місті він чув скандування "Ганьба!" та незручні запитання про розкрадання "Укроборонпрому" на свою адерсу.

Білборди, листівки, відеоролики, чорний піар проти конкурентів та реєстрація купи двійників опонентів на мажоритарних округах також навряд сильно покращать ситуацію з кількістю мандатів. Відтак у хід йде головна зброя Порошенка і його команди – підкуп виборців.

Читайте також: Хто і як скуповує голоси для Порошенка: розкрито організаторів і виконавців "сіток"

Перед парламентськими виборами була запущена та сама система "сіток". Агітатори незаконно проводять збір даних громадян під виглядом соцопитування. Однак це не прості агітатори, а вербувальники в ряди "Європейської солідарності", які працюють за чітко розробленим алгоритмом.

Чому навчають агітаторів у штабах "ЄС"

В місцевих офісах партії з агітаторами працюють тренери, які не вчать кричати "голосуй за Порошенка!", а бути справжніми маніпуляторами.

Для виборів у Верховну Раду в "ЄС" розробили такий собі "наказ виборця", який при правильному використанні дозволяє добряче "запудрити мізки" людям. Цей папірець подається громадянам, як юридичний документ, а насправді ж є звичайною рекламною листівкою.

Читайте також: Політик, який керував "сітками" з підкупу виборців, став керівником виборчого штабу партії Порошенка

Тренери штабів називають "наказ виборця" зобов'язанням кандидата в нардепи перед людьми виконувати свої обіцянки. Агітатори мають не просто поширити ці папірці, а ще й зібрати на них підписи та персональні дані.

Якщо у людини виникає запитання "для чого залишати свій номер мобільного?", вербувальники Порошенка мають відповідати "щоб партійці могли інформувати вас про хід виконання "наказу виборця".

"Це робиться, аби нелегально виманити персональні дані людини. Далі з вами будуть працювати більш професійні люди, які і зроблять вам систему мотивації і покажуть вам, що з вами буде, якщо ви не дотримаєтесь цього особистого зобов’язання", – цитує політтехнолога Петра Охотіна УНІАН.

Головна мета цієї агітації – вибудувати піраміду матеріально вмотивованих прихильників партії "Європейська солідарність".

Завдання кожно агітатора – обійти на своїй ділянці якомога більше осель (орієнтовно 200 квартит) і завербувати чимпобільше людей. За це "Європейська солідарність" платить гроші.

Скільки платять

За півтора місяці роботи у Порошенка обіцяють 6500 грн. Ще по 5000 тисяч грн бонусу мають дати, якщо мажоритарник виграє на своєму окрузі.

В команду кожного кандидата в нардепи входять 200 і більше агітаторів. Відтак їхня загальна зарплатня складає 1 млн 300 тисяч грн.

Читайте також: "Хочеться блювати": Порошенко у дорогому светрі довів просту вчительку до сліз у поїзді (відео)

Окрім агітаторів, працює ще купа людей, які роздають листівки в палатках, розклеюють рекламу на стовпах, по під'їздах. Вони також отримують гроші за свою роботу.

Наприклад, за словами розклейщика агітаційної продукції "ЄС", він отримує від парторганізації 10 тисяч грн, працюючи одну годину на день.

Звичайно, всі ці гроші даються "в конвертах", а відтак є "чорним налом".

"Гроші і джерело їх походження – завжди уразливе місце корупціонерів і людей, які працюють незаконними методами. І саме тому вони намагаються максимально приховати всю фінансову інформацію", – додає політтехнолог Охотін.

В останній тиждень перед голосуванням, яке відбудеться 21 липня, агітаціні "сітки" "Європейської соліданості" Порошенка максимально активізувались, адже рейтинг політсили не демонструє динаміки зростання. Отже, треба робити по-європейськи і купляти голоси, заманюючи їх в піраміду мотивованих грошима прихильників "ЄС" та екс-президента.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook